Check Up Merkezi

“SAĞLIĞINIZ İÇİN YILDA BİR KERE CHECK-UP YAPTIRIN!”

BHT CLINIC İstanbul Tema Hastanesi’nin kişiye özel sunduğu Check up ve Sağlıklı Yaşam Programları ile sağlıklı bir geleceğin kapılarını aralayın.

Check-up Nedir?

Sağlığın korunması ve hastalık risklerinin erken teşhisi için kişiye uygulanan sağlık taramaları anlamına gelen check-up sayesinde hastalık daha ortaya çıkmadan gerekli önlemler alınarak kişinin sağlıklı bir hayat sürmesi sağlanmaktadır. Kanser, hipertansiyon, koroner arter hastalıkları gibi birçok hastalıkların yanı sıra yıllarca sinsice seyreden beyin, kalp, böbrek gibi organlara zarar verebilecek hastalıkların da tanı ve tedavisi için check-up’ın düzenli yaptırılması çok önemlidir.

Check up Ne Sıklıkla Uygulanır?

Check up Yaptırmadan Önce Yapılması Gerekenler Neler?

– Hamileyseniz veya şüpheniz varsa işlemlere başlamadan önce mutlaka bildirin.

– Daha önce yapılmış test ve diğer tetkik sonuçlarını beraberinizde getirin.

– Randevu saatine mutlaka aç (en az 10-12 saat) gelmeniz gerekmektedir.

– Sadece su içebilirsiniz.

– Alkol ve kafeini bir gün öncesinden kesin.

– Eforlu EKG için gelirken koşuya uygun bir ayakkabı ve eşofman getirin.

– Test yaptıracak olan kişinin iki gün süre ile hayvansal gıdalardan uzak kalması gerekmektedir.